Om mig

Mit billede
Lejre, Denmark
Jeg hedder Kirsten. Bor i et gammelt stråtækt bondehus og har en dejlig sort kat der hedder Bandit. Jeg er levende interesseret i samfundet omkring mig. Elsker at rejse og gør det så tit som pengepung og arbejde tillader det.

onsdag den 28. februar 2018

Slædehundekoldt!

En sibirisk kulde har lagt sig over Danmark i disse dage. Minus 9 grader og kraftig blæst fra øst. Heldigvis ingen sne her. Endnu. Pillefyret kører ekstra meget, men jeg har da heldigvis piller nok. Fryse gider jeg bestemt ikke. Er lige kommet hjem fra en frisk tur på 3-4 km fra mekanikeren. Bilen skal have nye forhjulslejer idag, og den skal hentes igen på gåben, så det er på med den varme frakke, hue og vanter endnu en gang. Det er jo slædehundekoldt udenfor! Ja, bortset fra den manglende sne er det lige vejr for slædehunde. De fryser ikke. Har selv haft den glæde at få en tur på hundeslæde med 12-13 dejlige hunde foran. De så ud til at nyde det og det gjorde jeg bestemt også, men det var slædehundekoldt! Jo Grønland kan varmt anbefales, - også i den kolde tid.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvis du kan lide min blog så skriv gerne en lille hilsen/kommentar