Om mig

Mit billede
Lejre, Denmark
Jeg hedder Kirsten. Bor i et gammelt stråtækt bondehus og har en dejlig sort kat der hedder Bandit. Jeg er levende interesseret i samfundet omkring mig. Elsker at rejse og gør det så tit som pengepung og arbejde tillader det.

torsdag den 11. januar 2018

Velkommen 2018

Image result for Paris
Selv om vi allerede er 11 dage inde i det nye år vil jeg alligevel byde det velkommen. Har gang i mange nye tiltag for året allerede. Årets første rejse er allerede bestilt. Den går til Paris i april sammen med kortpigerne. Den blev bestilt i mandags på årets første korspildag. Et andet nyt tiltag er at melde sig til et kursus i italiensk. Planen er at jeg skla en tur til Rom med Lars i løbet af sommeren.
Billedresultat for Rom
I går var jeg til årets første bowlingaften og jeg skal snart til regionsbowling, hvor jeg håber at kunne spille noget bedre end igår. Gåklubben er også startet og vi havde en dejlig tur rundt i Roskilde, ad små stræder og stier. Her er der annonceret en forsinket julefrokost den 21. Ved endnu ikke rigtig om jeg deltager, - synes der er så meget, men det er jo altid hyggeligt og de kommer vel til at savne mine frikadeller hvis jeg melder fra.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvis du kan lide min blog så skriv gerne en lille hilsen/kommentar