Om mig

Mit billede
Lejre, Denmark
Jeg hedder Kirsten. Bor i et gammelt stråtækt bondehus og har en dejlig sort kat der hedder Bandit. Jeg er levende interesseret i samfundet omkring mig. Elsker at rejse og gør det så tit som pengepung og arbejde tillader det.

torsdag den 21. december 2017

Julehygge

December og Julen er noget jeg nyder. Andre hader det. Jeg er et rigtigt julehyggemenneske. Nyder f.eks.det andre kalder gaveræs. Jeg købte gaver til 14 på 3-4 timer og brugte ca. 1600 kr. på det. Glæder mig til at se nogle af dem blive pakket op. I huset her er der nisser, - flere end der plejer at være.
Julebukkene er også kommet frem fra deres skjul, - dem havde jeg som sædvanlig, næsten glemt. Traditionen med julehygge og byttegaver med dem jeg ikke er sammen med var som det plejer. Gløg, æbleskiver, knas og juletræet som de skulle pynte. Nu står det her og jeg vil nyde det til det indtil Hellig Tre Konger, så kommer det ud u haven, hvor jeg vil og fuglene vil nyde det med æbler og mejsebolde på. Lyskæderne i haven bliver og hængende til februar eller måske endda til marts.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvis du kan lide min blog så skriv gerne en lille hilsen/kommentar