Om mig

Mit billede
Lejre, Denmark
Jeg hedder Kirsten. Bor i et gammelt stråtækt bondehus og har en dejlig sort kat der hedder Bandit. Jeg er levende interesseret i samfundet omkring mig. Elsker at rejse og gør det så tit som pengepung og arbejde tillader det.

tirsdag den 31. oktober 2017

Travle oktober

 Oktober måned er næsten forbi. Den fløj bare afsted. Derfor har jeg ikke skrevet noget her på bloggen i denne måned. Det er ikke fordi jeg ikke har oplevet noget. Tværtimod. Jeg har bare haft en forrygende måned. Jeg har været ude at spise 2 gange, set Frøken Julie på Skuespilhuset og været i Påryd i efteråresferien. Gåklubben blev sviget i 3 uger, men jeg har gået en masse ture bl.a. i Liseleje og i parken ved Ledreborg Slot. En del af årsagen til travlheden skal findes i Asserbo. Her bor Lars, som har været med i alle oplevelserne. Lige nu er vi ved at planlægge en 4 dages tur til Berlin i november. Adskellige flasker god rødvin er drukket til dejlige middage lavet i fællesskab og på køkkenbordet står en buket dejlige røde roser. Jo oktober har været en dejlig måned. Utroligt, - for 3. november er det en måned siden vi mødtes.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvis du kan lide min blog så skriv gerne en lille hilsen/kommentar