Om mig

Mit billede
Lejre, Denmark
Jeg hedder Kirsten. Bor i et gammelt stråtækt bondehus og har en dejlig sort kat der hedder Bandit. Jeg er levende interesseret i samfundet omkring mig. Elsker at rejse og gør det så tit som pengepung og arbejde tillader det.

lørdag den 13. maj 2017

Hjemmegjorte pizzaer

Igår lokkede det skønneste solskin. Der blæste godt nok en del, men pyt. Formiddagen gik med at tage lidt piller ind til pillefyret og fjerne pallen fra terrassen. Så blev der nemlig plads til havemøblerne, som kom ud og blev rengjort. To stk. Flittighans som jeg havde købt for en femmer af stykket blev også plantet i krukker. Derefter gik turen til Høve Strand.
 
Her var Katja og Karla på besøg, så vi var 4 generationer samlet. Hyggeligt. Der blev spillet ringspil med Karla, gået tur, spillet et spil Ludo som varede i over 2 timer, - men Lasse vandt for en gangs skyld. Inden gåturen var der lavet pizzadej og nu skulle der laves pizzaer og Karla rullede dejen ud, så hjalp alle med at putte fyld på og Jan fyrede op i gasgrillen. Rigtig hyggeligt og de smagte dejligt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvis du kan lide min blog så skriv gerne en lille hilsen/kommentar