Om mig

Mit billede
Lejre, Denmark
Jeg hedder Kirsten. Bor i et gammelt stråtækt bondehus og har en dejlig sort kat der hedder Bandit. Jeg er levende interesseret i samfundet omkring mig. Elsker at rejse og gør det så tit som pengepung og arbejde tillader det.

onsdag den 1. februar 2017

Hotdogs på en sløv onsdag

 


Dagen startede med en tur til tandlægen. Planlagt heldigvis, - og ingen huller. Så til maling, hvor jeg p.g.a. tandlægebesøget kom en halv time for sent. Gik nu ikke glip af så meget. Vi sad og klattede lidt med acrylfarver på en paptallerken. Noget med at blande og se på komplementærfarver. Et af den nye lærers påfund. Herefter så vi en dvd om Goethes farvelære. Ikke meget maling idag! Mere spændende var indkøbsturen i butikken "normal". Skøn butik, hvor de har en masse småting til husholdning og forskønnelse af sig selv. Alt sammen billigere end normalt. Skulle bare lige købe hårlak, men der røg både en hårbørste, øjenskygge, deodorant,  et par postkort og en pose saltlakrids oveni. Nu jeg var ude at solde gik turen også omkring genbrugsen, hvor jeg afleverede en pose tøj og soldede en bog til  hele 10 kr. Og så var der lige pølsevognen, hvor jeg sluttede af med Roskildes bedste hotdog til 25 kr. Mums!
Torben Blinkes Nielsens billede.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvis du kan lide min blog så skriv gerne en lille hilsen/kommentar