Om mig

Mit billede
Lejre, Denmark
Jeg hedder Kirsten. Bor i et gammelt stråtækt bondehus og har en dejlig sort kat der hedder Bandit. Jeg er levende interesseret i samfundet omkring mig. Elsker at rejse og gør det så tit som pengepung og arbejde tillader det.

onsdag den 26. oktober 2016

Efterårsferie i Sverige

Så gik turen endnu en gang til Påryd i efterårsferien. Denne gang måtte jeg køre selv og alene. Nød alligevel turen gennem det smukke Sydsverige, klædt i gyldne og røde efterårsfarver. Fuld musik på anlægget, kage og kaffe på kanden. Jeg var den første der ankom, de andre er jo arbejdsramte, så der var dejlig varmt da Bo og familie ankom med aftensmaden. Senere ankom Jeanette med hund og familie. Den traditionelle svampetur lørdag gav kun røde kinder, men ingen svampe i år. Måtte nøjes med champignon fra ICA til stuvningen. Selv om vi ingen svampe fandt så kom der gang i raflebægre, kort, ludo på svensk og Tegn og Gæt. Og Bo fik både lavet en hængekøje af rafter og alarm til at skræmme tyveknægte væk. Har jo haft 2 indbrud i år så vi håber det virker.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvis du kan lide min blog så skriv gerne en lille hilsen/kommentar