Om mig

Mit billede
Lejre, Denmark
Jeg hedder Kirsten. Bor i et gammelt stråtækt bondehus og har en dejlig sort kat der hedder Bandit. Jeg er levende interesseret i samfundet omkring mig. Elsker at rejse og gør det så tit som pengepung og arbejde tillader det.

lørdag den 12. december 2015

Tænk at jeg kunne glemme Ingas fine nisser og hjerter

Troede lige jeg var færdig med al julepynten både indendørs og udenfor. Har lige lavet dørpynt til begge yderdøre. Så var jeg vist færdig. Men hvad var der mon i den her pose på spisebordet? Det var vel noget til at lave smykker af. Det havde jeg fremme i forgårs. Det var det nu ikke. Det var noget blødt og rødt. Neej, - det var nisserne og hjerterne som i mange år har haft plads på troldegrenen i køkkenvinduet fra December og til Påske. Nu hænger de der. Tænk at jeg kunne glemme dem. Nisserne og de hæklede hjerter plejer ellers at være noget af det første julepynt der kommer op. Jeg tilskriver det at julen ikke er som den plejer i år eller også er jeg bare ved at blive gammel. Det er nisserne forresten også. De er nok efterhånden 40 år gamle. Stammer fra Ingas omfattende årlige produktion af alt til julen hørende pynt.

1 kommentar:

Hvis du kan lide min blog så skriv gerne en lille hilsen/kommentar