Om mig

Mit billede
Lejre, Denmark
Jeg hedder Kirsten. Bor i et gammelt stråtækt bondehus og har en dejlig sort kat der hedder Bandit. Jeg er levende interesseret i samfundet omkring mig. Elsker at rejse og gør det så tit som pengepung og arbejde tillader det.

søndag den 1. november 2015

Så er det bare derudaf!

Har for godt en måned siden meldt mig på et gå tur-hold i Svogerslev. Vi går en tur på omkring 7-9 km på et par timer hver søndag formiddag. I raskt tempo, for det er gymnastikforeningen der står for det, så vi får sved på panden. De første gange har mit fodtøj ikke været alt for velegnet. Støvler som absolut ikke var gode. I mangel af bedre gik jeg over til gummistøvler med en tyk sok i. Nogenlunde. Til min fødselsdag gav børnene mig penge så jeg kunne købe et par gode løbesko. De blev købt igår. Måtte selv spæde 200 kr til men så fik jeg også et par gode sko. Endda med 200 kr. i rabat. Nu er de afprøvet og de bestod prøven. Turen idag gik til Hyrdehøjskoven. Skulle lige nyde de smukke farver inden de sidste blade falder af træerne. Solen tittede frem og flot var det. Og et svanepar fuldendte synet. Når det så ovenikøbet er gratis glæder både solen, svanerne og gåturene så er det bare om at komme derudaf.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvis du kan lide min blog så skriv gerne en lille hilsen/kommentar