Om mig

Mit billede
Lejre, Denmark
Jeg hedder Kirsten. Bor i et gammelt stråtækt bondehus og har en dejlig sort kat der hedder Bandit. Jeg er levende interesseret i samfundet omkring mig. Elsker at rejse og gør det så tit som pengepung og arbejde tillader det.

tirsdag den 10. juni 2014

Til fødselsdag på Bogø

Igår blev Marie 12 år og det skulle fejres. Marie bor på Bogø så vi skulle køre en times tid. Vi var inviteret til brunch klokken 11. Vejret var fantastisk. Høj sol, ingen vind og ca. 25 grader. Alt foregik derfor ude i haven hvor flaget selvfølgelig også var hejst i dagens anledning. Vi fik dejlig brunch med brød, rundstykker, pålæg, frugt og pandekager. Hertil kaffe og juice. Marie blev glad for gaven, - et par smarte shorts og en matchende top. Altid godt med nyt tøj til ferien. Med den skønne udsigt til vandet og Farøbroen trak vandet selvfølgelig og dem der ville i vandet og ikke havde badetøj med fik tilbud om at låne. Vi takkede dog nej, men ungerne og flere af de voksne tog sig en kølig dukkert. Vi andre nød solen og synet af de badende. Dejlig dag. Håber vejret bliver lige så godt når vi skal derned igen til Kristines fødselsdag den 25.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvis du kan lide min blog så skriv gerne en lille hilsen/kommentar