Om mig

Mit billede
Lejre, Denmark
Jeg hedder Kirsten. Bor i et gammelt stråtækt bondehus og har en dejlig sort kat der hedder Bandit. Jeg er levende interesseret i samfundet omkring mig. Elsker at rejse og gør det så tit som pengepung og arbejde tillader det.

fredag den 28. februar 2014

Er min julerose ikke flot

 
Sidste dag i februar. Der er grøde i luften. Lærker foroven, rådyr på marken og viben skulle efter sigende også være kommet. Den har jeg dog ikke set eller hørt endnu.
Havearbejdet er så småt, - meget småt ved at komme i gang. Stadig temmelig køligt at gå ude på grund af østenvinden. Per fik dog vasket det værste snavs af stuevinduerne mens jeg var til kaffe og hyggesnak i min malergruppe, som på grund af manglende tilslutning ligger stille. Ærgerligt for vi hygger os så godt sammen.
Gik lige en rundtur i haven og alt vælter bare op nu. Se bare her. En gammel trofast plante er som sædvanlig blandt det første der blomstrer i haven, - den lilla julerose. Fantastisk, - den kommer bare hvert år. Og det gør vintergækkerne jo også.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvis du kan lide min blog så skriv gerne en lille hilsen/kommentar