Om mig

Mit billede
Lejre, Denmark
Jeg hedder Kirsten. Bor i et gammelt stråtækt bondehus og har en dejlig sort kat der hedder Bandit. Jeg er levende interesseret i samfundet omkring mig. Elsker at rejse og gør det så tit som pengepung og arbejde tillader det.

fredag den 20. december 2013

Så er julegaverne købt og pakket ind


Så er det Jul igen. Og Jul betyder at der skal købes gaver. Vi er ikke til husflid med hjemmestrikkede sokker og halstørklæder eller andre hjemmelavede ting. Vi er glade for at få sådanne gaver, men derfra og så til at lave gaverne selv er der meget langt. Hvad gør man så? Hos os laver vi en plan. Skriver en liste med hvem der skal have gaver. Kigger på eventuelle ønskesedler og udser os
forretninger hvor vi kan få de ting. I vores tilfælde blev det til 3 forretninger i samme indkøbscenter. Hele seancen tog 1½ time, - så var alle gaver købt. Bagefter fik vi en dejlig kop kaffe med et stykke lagkage til. De sidste gaver blev pakket ind i formiddags og fordelt i poser. Kom ikke her med snak om julestress. Med fokus på hygge skal vi i morgen holde julehygge/byttegavedag med dem vi ikke skal være sammen med Juleaften. Vi mangler julesneen, men her er et billede fra Sverige sidste jul.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvis du kan lide min blog så skriv gerne en lille hilsen/kommentar