Om mig

Mit billede
Lejre, Denmark
Jeg hedder Kirsten. Bor i et gammelt stråtækt bondehus og har en dejlig sort kat der hedder Bandit. Jeg er levende interesseret i samfundet omkring mig. Elsker at rejse og gør det så tit som pengepung og arbejde tillader det.

onsdag den 23. oktober 2013

Hvorfor blogge???


Jeg blogger for min egen skyld. For sjov. I et forfængeligt håb om at nogen finder det jeg skriver interessant. At nogen kan lide de billeder jeg sætter på. Det er også en slags dagbog. Ikke sådan at jeg skriver hver dag. Langt fra. Jeg skriver når jeg har noget på hjerte. Er faldet over noget interessant. Eller er vred, træt eller ked af noget. Bloggen bliver på den måde en slags ventil. Jeg har hele 3 blogs. Hvorfor nu det? Tja.. Den ene skulle handle om min kat, den anden om rejser og den 3. som hedder Diary of a nice witch handler bl.a. om vores hus i Lejre og huset i Sverige. Det hele er vist efterhånden rodet godt sammen. Pyt! På de to blogs på Blogger kan jeg se hvilke lande mine læsere kommer fra. Det synes jeg er sjovt. Tænk at nogen på den anden side af jorden sidder og læser min blog! Listen af lande er efterhånden nået op på hele 52, fordelt over det meste af kloden. Alle kontinenter er repræsenteret, undtagen Antarktis, men der er vel heller ingen fastboende.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvis du kan lide min blog så skriv gerne en lille hilsen/kommentar