Om mig

Mit billede
Lejre, Denmark
Jeg hedder Kirsten. Bor i et gammelt stråtækt bondehus og har en dejlig sort kat der hedder Bandit. Jeg er levende interesseret i samfundet omkring mig. Elsker at rejse og gør det så tit som pengepung og arbejde tillader det.

torsdag den 13. juni 2013

Hold dig på måtten!


I New Zealand har de regler og de overholder dem. Man serverer ikke alkohol for mindreårige. Det koster en bondegård for både servitrice og ejer af stedet. Det samme med rygning. Det foregår udendørs, men der er sørget før at det kan foregå uden at der ligger skodder allevegne. Det kunne vi lære noget af i Danmark. Her er der bare nogle valne regler uden konsekvens. Man vader heller ikke ind med mudrede sko eller støvler i New Zealand. Se bare her. Man har vel pli!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvis du kan lide min blog så skriv gerne en lille hilsen/kommentar