Om mig

Mit billede
Lejre, Denmark
Jeg hedder Kirsten. Bor i et gammelt stråtækt bondehus og har en dejlig sort kat der hedder Bandit. Jeg er levende interesseret i samfundet omkring mig. Elsker at rejse og gør det så tit som pengepung og arbejde tillader det.

mandag den 27. maj 2013

Souvenier fra Irland


På vores mange rejser kan man jo købe mangt og meget skrammel som bare står og fylder op. Det har vi også gjort. For længe siden. På vores første rejser. Frække glasbakker og vaser og platter fra Grækenland f.eks. Siden er en af de faste ting vi køber på rejserne blevet musik. Vi har musik fra Kina, New Zealand, Grækenland og Irland bl.a. Vi er også begyndt at købe brugsting til dagligdagen. Hver dag bliver vi mindet om vores ture til dejlige Irland. Fra tidlig morgen til sen aften er souvenieren fra Irland, vores krus, med får og køvere i brug.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvis du kan lide min blog så skriv gerne en lille hilsen/kommentar