Om mig

Mit billede
Lejre, Denmark
Jeg hedder Kirsten. Bor i et gammelt stråtækt bondehus og har en dejlig sort kat der hedder Bandit. Jeg er levende interesseret i samfundet omkring mig. Elsker at rejse og gør det så tit som pengepung og arbejde tillader det.

torsdag den 22. november 2012

Studie i grønne og gyldne farver

De sidste blade er snart faldet af træerne og mørket sænker sig over landet. Vi har nu kun ca. 6 timers dagslys mod de 18 timer vi havde i juni. Så meget des mere grund er der til at komme ud og suge til sig af hvad dagen nu byder på udendørs. Regn måske, - så tag regnfrakke og gummistøvler på. Vejret er jo stadig mildt for årstiden. Og farverne er så smukke om efteråeret. Du kan stadig finde et farveorgie i alle nuancer af rødt, gult, orange, brunt og et utal af grønne farver. Nyd dagen, - selv om den er kort.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvis du kan lide min blog så skriv gerne en lille hilsen/kommentar