Om mig

Mit billede
Lejre, Denmark
Jeg hedder Kirsten. Bor i et gammelt stråtækt bondehus og har en dejlig sort kat der hedder Bandit. Jeg er levende interesseret i samfundet omkring mig. Elsker at rejse og gør det så tit som pengepung og arbejde tillader det.

onsdag den 12. september 2012

Kina kalder



At rejse er at leve.

Vi lever selvfølgelig også når vi er herhjemme i Lejre.
Ganske godt og behageligt. Dejligt hus. God kontakt til børn og børnebørn. Fritidsaktiviteter. Lidt arbejde af og til. Planlægning af nye rejser.

Vores næste store togt går til Kina engang i Januar. Så skal vi bl.a. ud at sejle på Yangtse, og vi skal se lidt af det centrale Kina og slutte af i Shanghai. Det glæder vi os meget til.

Inden da skal vi til Sverige i vores hus i efterårsferien sammen med nogen af børnene. Det glæder vi os også til. Det er jo vores andet hjem. Spændende at se om Ulla og Bo fik has på alle musene da de var derovre i sommerferien!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvis du kan lide min blog så skriv gerne en lille hilsen/kommentar