Om mig

Mit billede
Lejre, Denmark
Jeg hedder Kirsten. Bor i et gammelt stråtækt bondehus og har en dejlig sort kat der hedder Bandit. Jeg er levende interesseret i samfundet omkring mig. Elsker at rejse og gør det så tit som pengepung og arbejde tillader det.

tirsdag den 25. september 2012

Hvornår er man gammel??

Ja hvornår er man gammel, - godt spørgsmål. Jeg plejer at hylde eller hælde til den teori at man ikke er ældre end man selv føler sig. Uanset hvad der står på dåbsattesten. Min dåbsattest er ikke jævnaldrende med mig. Bortset fra i dag. Jeg ved ikke om det er vejret eller bare årstiden, - at sommeren er forbi og mørket sniger sig ind på en. Eller er det fordi min ældste datter blev 50 år igår og skal fejres på lørdag på Vossevang kro? Glæder mig iøvrigt til festen. Idag er jeg bare en træt gammel kone. Men, - måske skinner solen og bringer lys igen imorgen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvis du kan lide min blog så skriv gerne en lille hilsen/kommentar