Om mig

Mit billede
Lejre, Denmark
Jeg hedder Kirsten. Bor i et gammelt stråtækt bondehus og har en dejlig sort kat der hedder Bandit. Jeg er levende interesseret i samfundet omkring mig. Elsker at rejse og gør det så tit som pengepung og arbejde tillader det.

mandag den 13. august 2012

Pythagorion, - smørhullet på Samos

Inden længe går turen endnu en gang til Pythagorion. Det er stedet når Per og jeg skal hygge os og slappe af. Her føler vi os hjemme.

Har været der så mange gange. Dejlig by, med en masse dejlige mennesker som vi efterhånden kender en del af. Og de kender os. Altid glade gensyn.

Hvad er det så der er så dejligt i Pythagorion, spørger i måske? Alt, - intet mindre. Prøv det og prøv det igen, - det vi i ikke fortryde, - for Pythagorion er stærkt vanedannende.
Fandt en lille apetitvækker på YouTube http://www.youtube.com/watch?v=W4r9pTn489I

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvis du kan lide min blog så skriv gerne en lille hilsen/kommentar