Om mig

Mit billede
Lejre, Denmark
Jeg hedder Kirsten. Bor i et gammelt stråtækt bondehus og har en dejlig sort kat der hedder Bandit. Jeg er levende interesseret i samfundet omkring mig. Elsker at rejse og gør det så tit som pengepung og arbejde tillader det.

lørdag den 23. juni 2012

Lykken er Agia Irini, - prøv det!


Kiggede lidt rundt på nettet og fandt en skøn video på YouTube med en sejltur med Jannis og Elisabeth på deres dejlige skib Agia Irini. Skal til Pythagorion senere i sommer og glæder mig til endnu et gensyn med skib og besætning. Pythagorion og Samos i det hele taget er stærkt vanedannende og meget anbefalelsesværdigt. Se selv.  http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=IL9gqNbkhok  Billedet er fra Kokkari som for os er et must når vi er på Samos. Der går bus fra Pythagorion, med skift i Samos by. Og Kokkari er turen værd, - hver gang.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvis du kan lide min blog så skriv gerne en lille hilsen/kommentar