Om mig

Mit billede
Lejre, Denmark
Jeg hedder Kirsten. Bor i et gammelt stråtækt bondehus og har en dejlig sort kat der hedder Bandit. Jeg er levende interesseret i samfundet omkring mig. Elsker at rejse og gør det så tit som pengepung og arbejde tillader det.

onsdag den 27. juni 2012

Heja Sverige, - vi ses snart

Nu nærmer tiden sig sig for en lille tur til vores hus i Sverige. Håber at vejret derovre viser sig fra den gode side med masser af sol og varme. Så skal der saves brænde, grilles over bål og så skal jeg sidde ude i fossen på en sten med fødderne i vand. Vi skal også en tur til Kalmar og her skal jeg bl.a. se om jeg kan købe mig nogen nye briller. De er meget billigere i Sverige. Vi skal nok også en tur til Øland. Der er dejligt i Borgholm by og parken ved Soliden Slot er kan godt ses en gang mere.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvis du kan lide min blog så skriv gerne en lille hilsen/kommentar