Om mig

Mit billede
Lejre, Denmark
Jeg hedder Kirsten. Bor i et gammelt stråtækt bondehus og har en dejlig sort kat der hedder Bandit. Jeg er levende interesseret i samfundet omkring mig. Elsker at rejse og gør det så tit som pengepung og arbejde tillader det.

tirsdag den 29. maj 2012

Sjovt vejrfænomen

Pinsedag oplevede jeg et sjovt vejrfænomen. Solen havde skinnet fra en skyfri blå himmel da jeg gik ind for at hente mig en kop kaffe. Da jeg kom ud igenvar himlen ret skarpt adskilt i en blå og en hvid del. Det var ikke bare en stor sky, men et helt skydække som hurtigt overtog alt det blå. Koldt blev der også, så jeg hentede en trøje. Heldigvis varede fænomenet kun ca. en time så var der sol fra en skyfri himmel resten af dagen, Og sikke en dejlig dag det var. Der var både gang i grillen og hængekøjen. Ren nydelse!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvis du kan lide min blog så skriv gerne en lille hilsen/kommentar