Om mig

Mit billede
Lejre, Denmark
Jeg hedder Kirsten. Bor i et gammelt stråtækt bondehus og har en dejlig sort kat der hedder Bandit. Jeg er levende interesseret i samfundet omkring mig. Elsker at rejse og gør det så tit som pengepung og arbejde tillader det.

tirsdag den 15. maj 2012

Min have

Min have er lidt anarkistisk. Blomsterne er ikke allesammen plantet af mig, mange af dem har fået hjælp af fuglene og af vind og vejr. Lige nu vælter det frem med akalejer og dem elsker jeg. De fleste er blå, men jeg har også enkelte rosa og hvide. Når de er afblomstret står de med deres fine frøkapsler og når de er tørre drysser jeg frøene ud med rund hånd  i mine bede. Det samme gør jeg med erantis og de gule valmuer. Den blå valmuesøster har det også med at brede sig så dem er der mange af lige nu og de er så fine. Hvis jeg synes der er for mange af en art eller de står uhensigtsmæssigt fjerner jeg dem bare. Vi har også nogle meget flotte og majestætiske bregner som lige nu står struttende lysegrønne. Al den herlighed går jeg så og glæder mig over mens jeg prøver at holde skvalderkålene i ave.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvis du kan lide min blog så skriv gerne en lille hilsen/kommentar