Om mig

Mit billede
Lejre, Denmark
Jeg hedder Kirsten. Bor i et gammelt stråtækt bondehus og har en dejlig sort kat der hedder Bandit. Jeg er levende interesseret i samfundet omkring mig. Elsker at rejse og gør det så tit som pengepung og arbejde tillader det.

søndag den 18. marts 2012

Jordskælv og vulkaner

Fandt lige et billede af en falden skønhed. Christchurch Cathedral. Hørte forleden i radioen at den er så skadet at den nu skal rives helt ned. Synd, - den var så smuk. Et andet sted som jeg også troede var svært skadet er New Regent Street, den spanske gade, men den er mærkelig nok helt uskadt har jeg lige læst.

















Når man tænker på jordskælv og vulkaner er det altid med gru og rædsel Vi glemmer tit at f.eks. New Zealand er opstået som følge af diise uforudsigelige og voldsomme naturkræfter. Vi skal derfor altid huske at der ud af noget meget grimt også kan komme noget meget smukt! Og New Zealand har nok verdens smukkeste og mest alsidige natur.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvis du kan lide min blog så skriv gerne en lille hilsen/kommentar