Om mig

Mit billede
Lejre, Denmark
Jeg hedder Kirsten. Bor i et gammelt stråtækt bondehus og har en dejlig sort kat der hedder Bandit. Jeg er levende interesseret i samfundet omkring mig. Elsker at rejse og gør det så tit som pengepung og arbejde tillader det.

lørdag den 11. februar 2012

Andemad

Vinter, mørke, frost og bidende vind,- det kræver vintermad. Igår stod menuen på OssoBuco med masser af løg, gulerødder og porrer. Det stod og simrede i 3-4 timer og både duftede og smagte himmelsk. I dag skal vi have and. Købte en på tilbud efter jul og delte den i 4 dele, - vi er jo kun os to. Det er jo nok en dansk landand og ihvertfald ikke fra New Zealand hvor vi så ænder allevegne. Kan dog ikke huske at have set dem i supermarkedernes kølemontre, men vi kiggede jo heller ikke efter da det jo ikke passede ind i ferie i en autocamper. Men en kold vinterdag i Lejre tror jeg det bliver godt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvis du kan lide min blog så skriv gerne en lille hilsen/kommentar